top of page
ירדן לרר

מניקוריסטיות? כך תשווקי את העסק

היצירתיות שבך פונה למניקור? בניית הציפורניים ומריחת לק גורמות לך להנאה? זה סיבה מעולה להפוך את זה למקצוע שלך. אבל כיצד הופכים את המקצוע הזה לעסק מצליח? ברודקאסט כאן כדי לספק לך את התשובות, שבאמצעותם השם שלך יהפוך למותג ולעסק מצליח שימשוך אליו אינספור לקוחות ויגדיל את ההכנסה שלך.



תתחילי בנמוך

כמעט בכל מקצוע ובינהם תחום הציפורניים יש תחרות, איך מנצחים בתחרות בה הביקוש לתחום גדול והמתחרים מציעים דברים דומים? בתור התחלה כדאי להתחיל במחיר סביר ואפילו נמוך במעט שמטרתו היא להתחיל ברווחים קטנים שיגדלו בהמשך ובאמצעותו תמשכי הרבה לקוחות כתוצאה מהעלות הנמוכה לעומת המתחרים. חשוב מאוד לא להוריד את המחיר יותר מידי כבר בהתחלה על מנת שלא תקלעי להפסדים. עם צבירת המיומנות בטיפול והכנסת מספר לקוחות קבועות ונאמנות תוכלי להתחיל להעלות את המחירים בהדרגה כמו המתחרים שלך, אם את טובה ואיכותית הלקוחות יישארו איתך ולא יעזבו, השם שלך יתחיל להתפרסם וכך תצרפי לקוחות חדשות.


חגיגה לציפורניים

הציעי שירות מיוחד לבנות החוגגות מסיבת רווקות, תגיעי ליום האירוע כמה שעות לפני שהכול מתחיל ותפנקי את הבנות במניקור ג'ל לציפורניים, לכלה תעשי ללא עלות וליתר הבנות תציעי מחיר סביר שישתלם להם ולך בעיקר. חשוב שהכול יהיה מתועד ברשתות החברתיות על ידי תיוגים בסטורי באינסטגרם או בפוסט בדף הפייסבוק העסקי בשביל שתוכלי להעלות את הכול, וברגע שתפרסמי סטורי של לקוחה שתייגה אותך תגדילי את החשיפה שלך ותמשכי לקוחות חדשים. מומלץ להפיץ את השירותים המיוחדים שאת נותנת, והלקוחות ויגיעו אלייך באופן אישי בתדירות גבוהה. תוכלי להציע את השירות גם בחגיגות ימי הולדת, בת מצוות ועוד.



קצת עיסויים

תוכלי להפוך את חווית הלקוחות לאטרקטיבית ברגע שמורחים להם קרמים או שמנים בעדינות על כפות הידיים או הרגליים שלהן מעבר לטיפול בציפורניים. ככל הנראה יהיו לקוחות שיגיעו לעיסוי בלבד ותוכלי להציע להם את שירותי הציפורניים שלך, דבר שיעורר את סקרנותם וירצו לקבל את השירות באותו הרגע בנוסף לעיסוי ויחשפו את השירות שלך אצל לקוחות פוטנציאליות.


זה לא השם – זה המותג

על מנת שהעסק שלך יהפוך למותג עלייך להשקיע בפרסום במדיה החברתית. חשוב להפיץ כל הזמן מודעות ממותגות עם השם והלוגו שלך, תמכרי לבנות מוצרים שעליהם יופיע מיתוג עם השם שלך. כתוצאה מכך השם שלך יהיה חשוף להכרה רבה והלקוחות יגיעו אלייך בכמות גבוה ובזמן מינימלי, למשל, תוכלי ליצור לוגו לעסק שלך עם צבעים ספציפיים שיאפיינו אותך ואת מכון היופי שלך. תשתמשי באותם צבעים באלמנטים שונים כמו בפרסום המודעות או עיצוב המכון עצמו.


הרשתות החברתיות הם כרטיס הביקור שלך

אל תשכחי שבלי השימוש ברשתות החברתיות יהיה קשה לעסק שלך להתקיים. השתמשי בהן לטובתך במטרה לאפשר ללקוחות פוטנציאליים לשמוע מקרוב את התשוקה והמומחיות שלך. פייסבוק וגם אינסטגרם מספקת מגוון רחב של אפשרויות פרסום ושיווק, באמצעות דף הפייסבוק תוכלי לבנות קשרים בכל קשת הגילאים, ועם אינסטגרם תוכלי לשתף בקלות את העבודות האחרונות שעשית. למשל תוכלי ליצור תחרות בסטורי, חמשת הראשונים שיענו נכון על השאלה יקבלו את הטיפול הבא שלהם בחצי מחיר!! מכיוון שהסטורי מופיע למשך 24 שעות בדיוק זה ידרוש מהגולשים מענה מהיר וייתכן והרבה לקוחות וצופות קבועות ינסו את מזלם בזריזות.


את מוזמנת להצטרף לברודקאסט ושם תוכלי לקבל תוכן מקצועי וממותג עם פרטי העסק שלך וגם דף עסקי מיוחד ומותאם לעסק שלך שבו יופיעו הפרסומים האחרונים שתעלי שיעזרו לך לחשוף ולקדם את השם והעסק שלך. השימוש במערכת של ברודקאסט עוזר לדפים העסקיים להיות פעילים ולהראות מעולה וכתוצאה מכך להגיע לקהל יעד רחב ולהגדלת ההכנסות בעסק שלך. הרישום חינם ואת מוזמנת להצטרף


Comentarii


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page