top of page
צוות ברודקאסט

ברכה לראש השנה בקליק אחד


עסקים רבים מכינים ושולחים ברכה לראש השנה ללקוחות, לקולגות ולעובדים שלהם על מנת לאחל להם שנה טובה ולמתג את העסק בצורה חכמה ומקצועית. היום זה מרגיש לנו רחוק אבל עד לא מזמן, היינו כותבים ברכות בכתב וזה הצריך מאתנו לקנות ברכה בחנות, לכתוב אותה, לקשט, לעצב ולגשת לדואר בתקווה שהיא תגיע עד ערב החג.

ברכה לפסח ללקוחות

כיום למזלנו הכל הפך דיגיטלי וברכות כתובות ומכתבים, הם נחלתם של זוגות אוהבים, רומנטיקנים ונוסטלגיים. אבל גם עם יכולות השיווק הדיגיטליות שמתאפשרות לנו כיום, הרבה עסקים מפספסים הזדמנות פז לשמור על קשר מקצועי ואיכותי עם הלקוחות ולא שולחים ברכה או מבצע לחגי תשרי ולראש השנה בפרט. לכל עסק סיבות מוצדקות משלו - מחסור בזמן, עומס בתקופת החגים או ניהול ותחזוק לקוי של מועדון הלקוחות.

ברודקאסט מאפשרת לכל בעלי העסקים לשלוח ביעילות ובמהירות ברכה לראש השנה באינטרנט ולהפיץ אותה בדואר האלקטרוני כניוזטלר, בהודעות טקסט, בווטסאפ או בכל אמצעי דיגיטלי אחר.

אז בין אם אתם בעלי עסק בתחום האוכל, הספורט, היופי או בכל תחום אחר (לרשימת תחומי העיסוק המלאה לחצו פה) הכתבה הזאת יכולה לעזור לכם למתג ולשווק את העסק בצורה מקצועית גם בראש השנה.

כרטיסי ברכה שנשלחים במדיה הדיגיטלית (כרטיסי ברכה מקוונים,) הם בעצם אותו כרטיס ברכה מאויר הכולל איחולים לחג או לאירוע מיוחד, אך במקום להשתמש במעטפה ודואר, אנחנו משתמשים בערוצים הדיגיטליים השונים (כמו SMS או מייל), על מנת לשלוח אותם ללקוחות שלנו.

במערכת ברודקאסט אפשר ליצור בקלות ברכה לראש השנה, שתשלח אונליין ללקוחות, לקולגות או לעובדים שלכם. זאת פשוט דרך קלה ונוחה ליצור ברכה או הטבה ללקוחות ולחסוך זמן וכסף. במערכת תוכלו לבחור בין מגוון עיצובים מעוררי השראה מבלי להזדקק לשירותי עיצוב גרפי, כי היא ממש ידידותית ופשוטה, כך שתוכלו לעשות הכל לבד מהמחשב האישי שלכם.

כשאתם שולחים ברכה דיגיטלית אתם יכולים לשנות בקלות את העיצוב ולהתאים אותו לכל מעגל, קבוצת קולגות או לקוחות, כך שכל אחד יקבל את הברכה המדויקת ביותר עבורו. כי הרי, ברכה לקולגות צריכה להיות שונה מברכה לספקים או לעובדים. כשאתם שולחים ברכה ייחודית לכל קבוצה, אתם ממצבים וממתגים את העסק ואתכם כאכפתיים ומשקיענים כי חשוב לכם לתת יחס אישי גם בתקופות עמוסות כמו לפני החגים.

בנוסף, שליחת ברכה לראש השנה ללקוחות, שומרת על התדמית העסקית שלכם ומהווה תזכורת לשירותי החברה.

מערכת ברודקאסט – שולחים ברכה לראש השנה ללקוחות בקליק

מערכת ברודקאסט מאפשרת לכם לבחור מתוך מגוון סגנונות עיצוב וניסוח הקיימים במערכת ובהמשך להתאים את הסגנון והתוכן ללקוחות שלכם, לקולגות ולעובדים שלכם. ברכה לראש השנה היא דרך נהדרת למנף את העסק שלכם ולקוחות שמקבלים ברכה אישית לחג, יקבלו ביותר שמחה והבנה גם מסרים שיווקיים שנרצה לשלוח בהמשך השנה. המערכת מספקת גם בשוטף תבניות ותמונות מעוצבות לעסק שלכם, בהן תוכלו להשתמש לצורך יצירת ברכות או הטבות ייחודיות ולהפיץ אותם ישירות לפייסבוק, למייל או בSMS.

לאחר שליחת הברכה תוכלו לעקוב אחר התנהגות הלקוחות ולהבין מי פתח את המייל או את ההודעה, לנתח ולהסיק מסקנות ותובנות לחג או לאירוע הבא. כעת, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס ולבחור ברכה לראש השנה ללקוחות שלכם ולנו משאר - לאחל לכם שנה עסקית טובה ומוצלחת !

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page